1. Ako dlho bude trvať vybavenie mojej objednávky?

Tovar expedujeme najneskôr do 5 pracovných dní, preprava Slovenskou poštou môže byť 2 – 3 dni a pri dodaní kuriérom sú to 1 – 2 pracovné dni. Pri objednávke do ČR treba počítať s dobou prepravy 2 -3 pracovné dni. Doba doručenia sa môže predĺžiť pred vianočnými sviatkami.

2. Môžem vytvoriť objednávku aj bez registrácie?

Pre objednanie tovaru nie je nutná Vaša registrácia, avšak registrácia má výhodu v tom, že vo Vašom účte nájdete informácie o predchádzajúcich objednávkach a pri vytváraní novej objednávky nemusíte vypisovať fakturačné či dodacie údaje. Zaregistrovať sa môžete tu

3. Som zaregistrovaný, ale mám problém s prihlásením. Čo mám robiť?

Ak sa pri prihlasovaní, po vpísaní loginu/mena a hesla, objaví správa o zle vypísaných údajoch, najskôr sa ubezpečte, či login/meno zodpovedá tomu, ktorý ste uviedli pri registrácii. Ak je tento správny a problém pretrváva, pravdepodobne ste uviedli nesprávne heslo. Ak budete mať aj naďalej problém, zavolajte nám v pracovnej dobe eshopu alebo napíšte email na eshop@slovenkabb.sk a problém vyriešime.

4. Koľko zaplatím za zaslanie balíka?

Všetky informácie súvisiace so spôsobom platby či o cenách za doručenie zásielky nájdete tu

5. Môžem si nechať tovar doručiť na niektorú z Vašich predajní?

Vzhľadom na technické podmienky túto možnosť doručenia Vašej objednávky zatiaľ neposkytujeme, ale v budúcnosti pribudne aj táto možnosť.

6. Môžem zaplatiť za zásielku prevodom?

Áno, za Vašu zásielku môžete zaplatiť kartou priamo cez Cardpay alebo klasickým prevodom cez internetbanking.

7. Po vytvorení objednávky mi neprišlo potvrdenie o jej prijatí. Čo mám urobiť?

Keďže sa jedná o automatickú odpoveď zo systému, skontrolujte si priečinok so spamovou poštou alebo s reklamnými správami. Pokiaľ potvrdenie nenájdete ani v uvedených priečinkoch, môžete si jej prijatie overiť telefonicky na čísle +421 911 786992 alebo emailom eshop@slovenkabb.sk

8. Ako sa môžem informovať o stave mojej objednávky?

Informácie o stave objednávky získate na telefónnom čísle: +421 911 786992, počas pracovných dní od 7,30 hod. do 15,00 hod.

9. Môžem zakúpený tovar vrátiť? Ak áno, na akú adresu?

Garantujeme právo na vrátenie objednaného tovaru bez udania dôvodu a to do 14 dní odo dňa prevzatia zásielky. Podmienkou je, že tovar bol nepoužívaný a v prípade súprav bol zaslaný kompletný.

Tovar posielate na vlastné náklady (nie na dobierku) na adresu: SLOVENKA-Silver, s.r.o., eshop, Zvolenská cesta 14, 974 05 Banská Bystrica.

10. Kedy a akým spôsobom dostanem peniaze za vrátený tovar?

Peniaze prevedieme na Váš účet alebo pošleme poštovou poukážkou najneskôr do 14 dní po obdržaní informácie o odstúpení od zmluvy – doručení tovaru.

11. Je možné tovar vymeniť bez finančného vysporiadania?

V prípade výmeny tovaru (objednania inej veľkosti či farby, resp. iného tovaru) je potrebné urobiť tak formou novej objednávky (spolu s opätovnými nákladmi na poštovné alebo prepravné) a následne je možné dohodnúť sa na vzájomnom zápočte.

12. Je možné vrátiť alebo vymeniť jednu časť súpravy alebo viacdielneho tovaru, napríklad za menšiu?

Nie je možné vrátiť, vymieňať alebo reklamovať jednotlivé časti výrobkov a je nutné zaslať späť všetky časti (napr. pyžamo, nočná či tepláková súprava).

13. Môžem si kúpiť tovar z eshopu priamo v sídle Vašej firmy alebo v predajniach na Slovensku?

Ponuka eshopu a kamenných predajní sa čiastočne môže odlišovať aj vzhľadom k tomu, že v internetovom obchode ponúkame predovšetkým základný sortiment. Ponuka v podnikových kamenných predajniach je širšia a nájdete v nich hlavne viac vrchného oblečenia (tričká, šaty, tuniky, atď.). V sídle firmy nie je možný nákup pre konečného spotrebiteľa. Zoznam predajní nájdete na našej stránke tu.